منتدي نسائي بنات فاطيمة و كريمة و حليمة
مرحباً بكي زائرتناالكريمة نرجوا من الله أن تكوني في أحسن حال سجلي عندنا وتمتعي بكل ما هو جديد في عالم المرأة
تنويه: هناك بعض الأقسام محزورة علي الزوار لا يراهاإلا الأعضاء وأشياء خاصة بالنساء فقط

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحباً بكي زائرتناالكريمة نرجوا من الله أن تكوني في أحسن حال سجلي عندنا وتمتعي بكل ما هو جديد في عالم المرأة
تنويه: هناك بعض الأقسام محزورة علي الزوار لا يراهاإلا الأعضاء وأشياء خاصة بالنساء فقط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» تربية السمان
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالأحد يوليو 23, 2017 8:05 am من طرف حب العمر

» الخصية المعلقة
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالسبت يوليو 16, 2016 1:18 am من طرف حب العمر

» طريقة عمل دبابيس الدجاج أو ارجل الدجاج
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالأحد فبراير 21, 2016 6:37 pm من طرف حب العمر

» طريقة تزيين الكيك
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالسبت مايو 09, 2015 5:47 am من طرف عاشقة زوجها

» هل تعلم أنك تستطيع كسب 50 حسنه مع كل شربة ماء ،!!!!!
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالسبت مايو 09, 2015 5:40 am من طرف عاشقة زوجها

» ممكن لحظة ؟؟؟؟عندك كنز فى المطبخ!!!!!
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالخميس مايو 08, 2014 7:11 am من طرف حب العمر

» فوائد الدوره الشهريه(للبنات فقط)‎
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالخميس مارس 20, 2014 8:48 pm من طرف عاشقة زوجها

» كتاب المواصفات القياسية لحمام الغزار المصرى
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالخميس أغسطس 15, 2013 2:43 pm من طرف حب العمر

»  فطيرة الجبنة المشوية بالصورة، مذاق عالمى للفطائر اللذيذة
 هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Emptyالخميس يوليو 25, 2013 5:48 pm من طرف عاشقة زوجها

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد

2 مشترك

هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Empty هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد

مُساهمة من طرف عاشقة زوجها الثلاثاء يوليو 20, 2010 9:29 pm

بصوا بأه ياجميلات ..................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الحقيقة انا كنت محتاجة انزل شوية فى الوزن لان من بعد رمضان الفات ..... الدنيا اعدت تزيد لما بصراحه حسيت انى بهرج

وأعدت الف على المنتديات ولقيت وصفات وخلطات ياخراشى بالعبيط [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وطبعا مش كلها بتجيب نتيجة سريعه وفى منها له اثار جانبية وحاجات كتير

المهم مش هطول عليكم ... لقيت فجأه عنوان شدنى لواحدة بتقول

( مكنتش أقصد أخس ولقيت نفسى خسيت من غير ما حس 4 كيلو )

مكدبتش خبر دخلت ولقيتها بتقول :

انا يابنات رحت للعطار قلت له عايزة حاجة عشان بطنى بعد الولادة مترهلة شوية ..

قام العطار اداها لبان دكر وقال لها تنقعى كل يوم حبه وتشربى على الريق وقبل النوم

ولقيت نفسى بعد 4 ايام ان البنطلون وسع فجأه فوقفت الوصفة فورا لانى مش عايزة أخس انا كنت بس عايزة أنزل البطن ... وطبعا نزلت

انا مكدبتش خبر بسرعه جبت اللبان واخدت منه ويوم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ورا يوم لقيت العباية بتاعتى رحرحت فرحت جدا

وده ال شجعنى اكتب لكم الوصفة

ومشوا عليها بس طعم اللبان مر شوية معلش وبعد ما تشربى باليل بلاش لا تكلى ولا تشربى غير المية

ال يعملها يطمن غيرة بالنتيجة اوك بحكبو يا جميلات[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عاشقة زوجها
عاشقة زوجها
مديرة المنتدي عاشقة زوجها
مديرة المنتدي عاشقة زوجها

البلد : قلب حبيبي

هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد  Empty رد: هتخسى من غير ريجيم بجد مش بهزر ....... طب تعالى وشوفى هى خست من غير ماتقصد

مُساهمة من طرف صحبة خير الخميس أغسطس 26, 2010 4:02 pm

جزاك الله خيراً
صحبة خير
صحبة خير
مشرفة
مشرفة

- مواضيع مماثلة